Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
Alger Kelsen Etudiant à l'académie
|
Posté le: 01 Aoû 2020, 01:53 Sujet du message: new balance wit dames |
|
|
Ik kan je garanderen dat NB-schoenen die niet in China new balance wit dames zijn gemaakt, wel in de VS zijn gemaakt. Vreemde materialen betekenen precies dat. De grondstoffen worden geïmporteerd, maar worden in de Verenigde Staten gesneden, geassembleerd en genaaid. En dat zijn de schoenen die gemaakt zijn van voornamelijk geïmporteerd materiaal. Sommigen, zoals de 992s, zeggen "made in usa" zonder kwalificatie. Het minimum VS-gehalte in deze schoenen is 70%. Natuurlijk zijn ze een beetje duurder dan andere New Balance-schoenenlijnen, maar imo, ze zijn het waard. Ik begrijp uw bezorgdheid, maar in het geval van New Balance-schoenen die niet van de geïmporteerde variëteit zijn, is deze misplaatst. Het label is echt. Doe een beetje onderzoek en u zult het zelf zien.
Voor zover wij weten, is N.B. heeft nooit echt aangegeven waar de onderdelen van hun schoenen met het label "Made In USA of Imported Materials" vandaan komen, maar u lijkt het met ons vermoeden eens te zijn dat het inderdaad China is. En zelfs als de binnenlandse norm van 70% wordt toegepast, is dat dan 70% qua gewicht, 70% per volume, 70% per dollar of een andere maatstaf? Als het 70% van de dollar is, dan is het zeer waarschijnlijk dat het enorme verschil tussen de arbeidskosten in de VS en China kan betekenen dat 95% van het fysieke product in China wordt geassembleerd. Laten we er eerlijk over zijn ... Het is niet zo dat China (of new balance dames groen een ander land) betere nylon, polyester, rubber, draad of lijm heeft dan in de VS, het is de beschikbaarheid van goedkope arbeidskrachten. Het is logisch dat ze hun producten zoveel mogelijk buiten de VS willen assembleren. Waarom zouden ze anders een maatlabel op de schoen plakken dat het land van herkomst niet aangeeft, om er later een sticker op te plakken, met de tekst "Made In USA of Imported Materials".
Ik vroeg om de exemplaren die ik had te vervangen. new balance 373 dames Ik denk dat New Balance achter hun product moet staan en deze sneakers op zijn minst moet beoordelen en me een niet-defect paar moet sturen. Ik weiger meer geld uit te geven aan New Balance voor sneakers. Ik vond wel een kortingsbon online die me 10% korting en gratis verzending gaf, in combinatie met de 50,00 moest ik nog steeds 8,50 betalen, wat ik bereid was te doen, maar toen ontdekte ik dat ik geen 2 couponcodes kon gebruiken. Ik belde om hulp, maar kreeg te horen sorry, één couponcode !!! Dit is naar mijn mening een heel slechte manier om zaken te doen, laat staan niet achter uw product te staan. Ik zal mijn mensen op sociale media laten weten hoe geweldig nieuw evenwicht is. Mijn verzoeknummer is (487352) als je wilt onderzoeken wat ik zeg, samen met de foto's die ik heb verzonden.
Terwijl ik door de schoenenafdeling slenterde, zag ik new balance dames sneakers de New Balance Arishi. Ze waren gewoon te schattig, dus ik probeerde ze. OMG het was liefde bij de eerste poging. Dat was het; ze zouden perfect zijn voor mijn laatste paar dagen lesgeven voordat ik met pensioen ging. Ze leken niet op omaschoenen en ik wist dat mijn middelbare scholier er dol op zou zijn. Ik droeg de look. Dag één was ik de aardigste leraar van het gebouw omdat ik me zo op mijn gemak voelde. Ik zou er niet over zwijgen. Iedereen die zelfs mijn kant op keek, moest horen hoe geweldig de schoenen waren. Op een gegeven moment vroeg mijn mededocent me om mijn mond te houden over de schoenen. Drie dagen later besloot ik om te kijken hoe ze zich op afstand voelden. Ik ben zo verslaafd dat ik vandaag zelfs mijn schoenen uittrok in de winkel waar ik aan het winkelen was om een vreemde te laten voelen hoe licht ze zijn.
Dat was het voor mijn beste vriendin, ze lachte zo hard om me dat ze huilde. Mijn man is zo blij me niet te horen klagen dat mijn voeten pijn doen dat hij een ander paar voor me koopt voordat ik twee weken op vakantie ga. Ik weet dat ik klink als een idioot, maar ik ben echt gezond (dus denk ik). Ik loop nu twee keer per dag pijnvrij. Dit is een primeur voor mij! Nog een geweldig ding, de prijs was gek. Minder dan 70 dollar is slechts de kers op de taart. Als u ooit een gratis woordvoerder van 62 jaar nodig heeft, dan ben ik uw vrouw. Laat me je schoenen verkopen aan mensen boven de 60. Je slaat de spijker op zijn kop met Arishi. Nu verlies ik die 20 pond die ik heb geprobeerd te laten vallen. Dit is de eerste keer dat ik ooit aan een bedrijf heb geschreven, maar ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een product. Bedankt voor het luisteren en bedankt voor een geweldig product.
Het mooie van Amerika is dat we de kansen en keuzes hebben. We kunnen onze mening uitspreken zonder primaire angst voor vervolging ... Dus, die consumenten die niet van Trump houden ... die erom geeft, new balance dames wit en, maak je geen zorgen ... koop een ander merk schoenen ... twijfel dat je iets zo comfortabel zult vinden als NB ...... maar dat is gewoon iets anders om over te klagen ...... Ik ging vandaag naar 11 sportschoenenwinkels en probeerde 23 paar hardloopschoenen ... Ik was verbaasd over de variatie in kwaliteit van hardloopschoenen voor dezelfde prijs ... .. New Balance was mijn topkeuze voor loopcomfort & & . en ...... de verkoopmedewerker was zeer goed geïnformeerd over de producten en vriendelijk! Bedankt New Balance voor uw gelukkige [img]http://www.holmesphotographic.com/images/shoes/new balance-140ase.jpg[/img] en professionele vertegenwoordiger, mevrouw Cicaro. Tot ziens op de baan! |
|
|
 |
|
|
Vous pouvez poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous pouvez répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
|
 Inscriptions bloqués / messages: 18372 / 187
|