Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant |
Auteur |
Message |
Osborn Reade Etudiant à l'académie
|
Posté le: 24 Sep 2020, 07:56 Sujet du message: puma danmark |
|
|
billeder: Puma Tilgængelig Nu på Kixify & eBay Udgiv senere puma sko sort på denne måned, få et første kig på den kommende Jeff Staple x Puma NTRVL Collection. Det siges at være en del af brandets Spring-Summer 2017-kollektion, og denne helt nye NTRVL-kollektion er første gang, at begge parter mødes for at frigive tøj / tøj (samt sneakers). Samlingen leger med ikoniske silhuetter, klassisk skræddersy og performance-materialer for at skabe slanke stykker, der formår at repræsentere begge mærker.
Puma NTRVL Ignite evoKNIT er en moderne atletisk streetwear-sko. Med et opdateret IGNITE V3-værktøj til bedre energioverførsel og stødabsorbering giver den sømløse strikkede overdel også mere komfort og fleksibilitet uden at gå på kompromis med evnen til at skille sig ud. Staple Design giver PUMA's puma suede classic dame næste niveau løbesko, IGNITE Limitless, med kompromisløs holdning med denne signaturmix af farve og materialer.
PUMA NTRVL Track Pants er lavet af premium fransk terry strikstof, et prikketryk med lyserøde reflekterende prikker og en reflekterende NTRVL branding. PUMA NTRVL Sneaker puma sneakers dame Bag er designet til at beskytte dit mest værdsatte par. Denne vandtætte sneaker taske supplerer kollektionen med sit karakteristiske mikrodot-print, reflekterende accenter og fed NTRVL branding. PUMA NTRVL 5PL Cap blander streetwear og performance med sit udendørs inspirerede alsidige design, der ikke går på kompromis med performance.
filmskaber og sneaker savant Bobbito Garcia, 52, der forfattede den anerkendte 2003-bog Hvor har du fået dem? New York Citys Sneaker Culture: 1960-1987. "Jeg stødte på nogle arkivbilleder af Rucker Park i '71 og hvide puma sko '72 og så spillere iført Pumas konkurrencedygtigt på den største scene i verden udendørs på det tidspunkt." Frazier katapulterede Puma på verdens største basketballscener indendørs, iført Clydes, da han og Willis Reed førte New York Knicks til et mesterskab over Wilt Chamberlain, Jerry West og Los Angeles Lakers i NBA-finalen i 1973.
Da Nate "Tiny" Archibald kom ud af All Star MVP-hædersbevisninger og en NBA-titel med Boston Celtics i 1981, blev han Pumas næste store tilslutning. Ligesom Jones varede Archibald dog kun en sæson med mærket. Spoiler: Supershort handler med spillere vil kontinuerligt hjemsøge Pumas rejse gennem basketball i årtier. Men det er en tendens, der kortvarigt ændrede sig i midten af 1980'erne, da mærket begyndte at bede om stjernespillere som Nuggets lille fremad Alex English. I løbet af NBA-sæsonen 1982-83 kunne ingen lægge bolden i kurven, puma danmark ligesom den slanke 6-fods-7 engelsk.
... Jeg kunne godt lide mine Pumas meget bedre, end jeg gjorde mine Ponyer. "Samme år begyndte engelsk at bære Pumas, Houston Rockets valgte Ralph Sampson med nr. 1-valg i NBA-udkastet 1983. 7-fods-4 Sampson havde en historie om at bære PRO-Keds i både gymnasiet og ved University of Virginia. Alligevel, som Sampson ved Naismith Memorial Basketball Hall of Fame, som han kom ind i 2012, gik PRO-Keds på en pause kort i sin første sæson og stoppede produktionen af basketballsko. Puma skaffede Sampson op, hvilket gjorde ham til virksomhedens højest profilerede basketballunderskrift siden Frazier. |
|
|
 |
|
|
Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum
|
 Inscriptions bloqués / messages: 18372 / 187
|